W dniu 30.11.2022r. dokonano odbioru końcowego robót budowlanych przedmiotowego zadania. Powołana komisja w składzie: Zamawiający, Pełnomocnik, Inspektor Nadzoru Wykonawca, dokonała oględzin na miejscu i stwierdziła, że całe zadanie wykonano zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego i zasadami wiedzy technicznej, na warunkach wskazanych w ofercie z dnia 14.01.2022r. i pozostałych załącznikach do umowy nr IiB/2/75/2022 z dnia 11.02.2022r. oraz przy użyciu materiałów odpowiadających wymaganiom określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1351) oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 1213).
Komisja odbiorowa nie wnosi zastrzeżeń do jakości wykonywanych prac. Jakość wykonanych robót ocenia się na dobrą.
- Wykonawca uporządkował teren, na którym odbywały się prace.
- Zakres robót: zgodny z zamówieniem.
- Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości na przedmiot umowy obejmujący:
- roboty budowlane, o których mowa w § 1 ust.1 Umowy – na okres 60 miesięcy od dnia podpisania niniejszego protokołu odbioru końcowego.
- infrastrukturę towarzyszącą, o której mowa w § 1 ust. 10 Umowy na warunkach producenta.
Wykonawca robót skompletował i przedstawił Zamawiającemu dokumenty pozwalające na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu umowy:
- Dzienniki budowy
- Harmonogram Rzeczowo – Finansowy
- Tabelę elementów skończonych
- Protokół odbioru końcowego robót budowlanych
- Zestawienie wykonanych robót sporządzone przez geodetę
- Szkic inwentaryzacji powykonawczej ark. 1-5
Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej wykonano z materiałów zgłoszonych przez Wykonawcę we wnioskach materiałowych przyjętych bez uwag.
W okresie realizacji Umowy dokonano dwóch Odbiorów częściowych:
- Protokół odbioru częściowego robót sporządzony w dn. 31.03.2022r.
- Protokół odbioru częściowego robót sporządzony w dn. 15.06.2022r.